torstai 6. syyskuuta 2012

KT: Vaha yahām̐ hai



Eli nyt vihdoin laitan tän toisen osan siihen viimesimpään kuvatarinaan.
Blogger pilas täydellisesti laadun. 
Ja oon tosi pahoillani et täs kesti niin pitkään. 
Mut toivottavasti pidätte tästä.

Puhuminen, Huutaminen, kuiskaaminen, *tekeminen*

H: Haru 
B: Budha


H: *Lukee kirjaa*

Kräks!
H: *Tiputtaa kirjan* Mikä se oli?

B: Hei Saki!

H: Ai, se olitkin sinä.

H: *Nostaa kirjan* 

H: No, oliko sinulla asiaa?

B: Kyllä minulla oli asiaa.
Voisitko näyttää sen hohtavan kiven jonka sinulle annoin?

H: Tietty. Se on repussani.
*Kaivaa reppuaan*

H: *Ottaa kiven esiin*

H: Mitä? Miksi se ei hohda.
Olen pahoillani. Ei ollu tarkoitus rikkoa sitä.

B: Ei mitään hätää. Sen oli tarkoituskin sammua.

H: Miksi ihmeessä sitten annoit sen minulle?
Pitääkö minun säilyttää se? 

B: Sitä ei enää tarvita mutta voit säilyttää sen halutessasi.

H: *Laittaa kiven takaisin reppuunsa*
Mitä sen pitäisi kertoa?

B: Että siskosi on tulossa.





No mitä pidätte? 
Se ei ollu ihan paras ja muutenki aika lyhyt mut kommentit on tervetulleita.


1 kommentti:

  1. hyvä kt! ooii toi budha on sulonen :3 Mut siis on Harukin ihana! ;3 Eikä toi laatukaan mikään huono ole...

    VastaaPoista